Friday, September 4, 2009

Safely arrived

I have arrived safely in Sydney. More to come!

4 comments:

  1. Savner deg Audun! Herregud! Tenk at du er i Australia! er saa misunnelig altsaa ^^

    Kjempe gla i deg!
    Stor klem!

    ReplyDelete
  2. kjære Audun!

    Så flott at alt gikk greit på reisen!Takk for tekstmelding om at du var framme, håper du fikk min melding tilbake.Det blir spennende å høre videre hvordan de neste dagene går!
    Glad i deg!

    Klem pappa

    ReplyDelete
  3. Auduuuuuun!

    så fancy blogg du har ass - til tross for at dette er babylon fuckery er jeg mektig imponert - Big up yuhself! Veldig gøy å lese -og jeg gleder meg til å ta del i alle dine kommende eventyr gjennom denne bloggen..

    Godt du har kommet deg trygt fram =o)

    Vi savner deg masse alle sammen - og jeg savner deg masse på jobb..Not di same widout yuh! fi real.

    Kos deg videre - grip alle sjanser& have fun!

    LOVE as always / Lilly

    ReplyDelete
  4. Så fint at du har kommet frem!

    Vi savner deg allerede. Joakim hadde tenkt å be deg hit i dag, men så kom han jo på at du var borte. Trist!

    Have fun!
    Klem!

    ReplyDelete